جهت پخش سراسری اثر در رسانه معتبر مای آونگ موزیک و دیگر سایت ها با شماره 09338997326 تماس بگیرید

آلبوم فوق العاده موسیقی متن بازی Gears Tactics

  • دانلود آلبوم جدید
  • /
  • ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹
  • /
  • ۲ نظر

آلبوم فوق العاده موسیقی متن بازی Gears Tactics

دانلود موسیقی بازی جدید و بسیار زیبایی را داریم که شنیدن آن خالی از لطف نیست.

آلبوم فوق العاده موسیقی متن بازی Gears Tactics اثری از آهنگساز ادوارد پاتریک وایت (Edward Patrick White)

داستان :

این بازی مقدمه ای برای اولین Gears of War است. داستان به دنبال گبه دیاز (پدر کیت دیاز ، شخصیت دنده ۵) است که با یک ائتلاف همکاران دولت های مرتب فرمانده سید ریدبرن به یک مأموریت مخفی شروع می شود تا سوء استفاده از یککون ، دانشمند یک ملقب که در پرورش هیولاهای خطرناک برای گروه ترکان ملخ

 

گیم پلی :

بازی از یک منظره از بالا به پایین انجام می شود و یک عنوان تاکتیکی مبتنی بر نوبه خود است که در آن بازیکنان دستوراتی را برای یک گروه از سربازان انسانی صادر می کنند تا خصمانه را در نقشه از بین ببرند و بسته به مأموریت ، اهداف ثانویه را تکمیل کنند. بازیکنان می توانند آزادانه نقشه را کشف کنند بدون اینکه در یک شبکه محدود شوند. هر کاراکتر می تواند سه عمل انجام دهد ، مانند پوشاندن ، شلیک دشمنان ، یا در حالت ضرب و شتم باقیمانده تا هر دشمن در حال حرکت را در دید خود شلیک کند.  هنگامی که یک واحد دشمن بخش اعظم سلامت خود را از دست می دهد ، یک واحد دوستانه می تواند در داخل دشمن حرکت کرده و دشمن خائن را اعدام کند ، که به همه یگان ها یک نقطه عمل اضافی می دهد. بازیکنان باید نارنجک پرتاب کنند تا سوراخ های فوران ظهور را نابود کنند و دشمنان ملخ بیشتری را به وجود می آورند. اگر یک واحد دوستانه آسیب زیادی متحمل شود ، بازیکنان ممکن است نیاز به احیای آنها داشته باشند ، اگرچه هنوز بخش قابل توجهی از سلامتی خود را از دست می دهند. این بازی دارای پنج کلاس شخصیت مجزا است که هرکدام توانایی های منحصر به فرد خود را دارند. شخصیت ها را می توان به طور گسترده ای با مدها ، زره پوش ها سفارشی کرد و آنها می توانند مهارت های جدیدی را پس از تراز شدن به دست آورند. یک سیستم permadeath در بازی نمایش داده خواهد شد. به غیر از دو شخصیت اصلی ، واحدهای دوستانه دیگر از رویه ای تولید می شوند و اگر در جنگ کشته شوند ، مرگ آنها دائمی است.

علاوه بر مبارزات اصلی ، بازیکنان می توانند مأموریتهای جانبی مختلفی را انجام دهند. پس از اتمام پخش برنامه ، برنامه Veteran Mode باز خواهد شد. این امکان را به بازیکنان می دهد تا مأموریت های انتخاباتی را با اصلاح کننده های مختلف مانند خسارت جایزه و مجازات دقیق ، مجدداً انجام دهند.  بازی ، با این حال ، حالت چند نفره ندارد.

 

 

توسعه :

توسعه بازی توسط Splash Damage با همکاری The Coociation ارائه شد. ائتلاف می خواست که این حق رای دادن را به مخاطبان گسترده تری معرفی کند و تیم توسعه تشخیص داد که شباهت های زیادی بین حق رای دادن وجود دارد ، که این یک سری از تیراندازان شخص ثالث مبتنی بر میادین با نبردهای مبتنی بر پوشش و استراتژی نوبه خود بود. بازی ها.  به گفته الکس گیمبلی ، تهیه کننده اجرایی بازی ، “[تیم] در واقع دنده های موجود را گرفتند و دوربین را بالا بردند”.  این تیم چهار سال و نیم طول کشید تا بازی را توسعه دهد. بازی مربوط به Gears of War: Tactics نیست ، اسپین آف لغو شده توسط Epic Games ساخته شده است.

این تیم می خواست که این بازی در مقایسه با رقبای خود سرعت بیشتری داشته باشد. بنابراین تیم تصمیم می گیرد به جای دو نقطه ، سه نقطه عمل را به هر واحد اختصاص دهد تا اطمینان حاصل شود که بازیکنان می توانند در یک نوبت اقدامات مختلفی را انجام دهند. [۳] این تیم تأکید زیادی روی روایت بازی کرده است و تیم قصد داشته است تا یک “داستان شخصی و عاطفی” را بازگو کند و منابع زیادی را برای ایجاد برش های بازی و به کارگیری بازیگران صدا سرمایه گذاری کند. این تیم با ۳۴۳ صنعت ، که در Halo Wars کار می کردند ، مشورت کردند ، یک استراتژی درباره حق رای دادن به Halo. با این حال ، بر خلاف Halo Wars ، این بازی به جای بازی استراتژیک طراحی شده برای صاحبان کنسول یک عنوان حق بیمه کامپیوتر در نظر گرفته شد.

ناشر Xbox Game Studios این بازی را در E3 2017 ، در کنار Gears 5 و Gears Pop! اعلام کرد.  در بازی The Awards Awards 2019 ، مایکروسافت اعلام کرد که این بازی برای ویندوز در تاریخ ۲۸ آوریل ۲۰۲۰ ، منتشر خواهد شد ، در حالی که Rod Fergusson ، بنیانگذار The Coociation ، بعداً تأیید کرد که یک نسخه Xbox One در حال تولید است.  بازیکنانی که بازی را از قبل سفارش داده اند ، می توانند به بسته “Thrashball Cole” دسترسی پیدا کنند ، که به بازیکن اجازه می دهد تا به عنوان آگوستوس کول بازی کند.  این بازی همچنین در هنگام راه اندازی برای مشترکان Xbox Game Pass منتشر شد.

 

 

خانه » ترانه جدید » دانلود آلبوم جدید » آلبوم فوق العاده موسیقی متن بازی Gears Tactics
0
0
اشتراک

نظرات کاربران

نظرات بعد از تایید نمایش داده میشود
  • Barry1365 ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹

    خدا سر شاهده اگر خودت فهمیده باشی چی بلغور کردی یعنی تو عمرم سایتی ندیده بودم اینطوری چرندیات بنویسه این چی بود خدایی، ارزش خودتون رو اوردین پایین خودتون حالتون بد نشد؟

    • Pouya در پاسخ به Barry1365 ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹

      ممنون بابت نظرتون ولی داداش من شما به کار خودتون برسید

00:00
00:00
00:00
لیست پخش
دانلود