جهت پخش سراسری اثر در رسانه معتبر مای آونگ موزیک و دیگر سایت ها با شماره 09338997326 تماس بگیرید

آلبوم فوق العاده موسیقی متن فیلم استخراج (Extraction)

  • دانلود آلبوم جدید
  • /
  • ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹
  • /
  • ۰ نظر

آلبوم فوق العاده موسیقی متن فیلم استخراج (Extraction)

موزیک آلبوم فوق العاده موسیقی متن فیلم استخراج (Extraction) اثری از هنری جکمن (Henry Jackman) و الکس بلچر (Alex Belcher) را با کیفیت اورجینال آماده دانلود کرده ایم.

این فیلم یکی از کارهای اورجینال شبکه نتفلیکس می باشد که دارای ستارگان بزرگی می باشد که در ادامه به مفصل به معرفی آنها می پردازیم.

امید است از گوش دادن به آهنگ های فیلم Extraction نهایت لذت را ببرید.

معرفی فیلم استخراج

استخراج (Extraction) فیلم اکشن و هیجانی محصول سال ۲۰۲۰ کشور آمریکا می باشد. کارگردانی فیلم استخراج را سم هارگریو (Sam Hargrave) انجام داده است و فیلمنامه آن را جو روسو (Joe Russo) نوشته است. این فیلم بر اساس کامیک سیوداد نوشته اندی پارکس (Ande Parks) و جو روسو (Joe Russo) و انتونی روسو (Anthony Russo) و فرناندو لئون گنزالس (Fernando Leon Gonzalez) و اریک اسکیلمن (Eric Skillman) می باشد.

 

ستارگان بزرگی که در فیلم Extraction 2020 هنرنمایی می کنند کریس همسورث (Chris Hemsworth) و Rudhraksh Jaiswal و دیوید هاربر (David Harbour) و پانکاج تریپاتی (Pankaj Tripathi) و راندیپ هودا (Randeep Hooda) و گلشیفته فراهانی (Golshifteh Farahani) و مارک دوناتو (Marc Donato) و فی مسترسون (Fay Masterson) و درک لوک (Derek Luke) می باشند. برنامه ریزی شده است در ۲۴ اپریل ۲۰۲۰ از سوی نتفلیکس پخش شود. همان طور که درباره اعلام شد کار نوشتن موسیقی متن فیلم استخراج را هنری جکمن و الکس بلچر انجام داده است. لازم به ذکر است کمپانی تولید کننده این فیلم AGBO می باشد.

 

درباره تولید فیلم Extraction

در تاریخ ۳۱ اگوست ۲۰۱۸ , اعلام شد Sam Hargrave کارگردانی فیلم Dhaka از فیلمنامه نوشته شده توسط Joe Russo انجام خواهد داد. به علاوه کریس همسورث به عنوان بازیگر نقش اصلی انتخاب شده است و در نوامبر ۲۰۱۸ , بقیه اعضای تیم بازیگری انتخاب شدند. در نوامبر ۲۰۱۸ , تولید فیلم در احمدآباد و بمبئی آغاز شد. در ادامه فیلمبرداری به استان راتچابوری, تایلند منتقل شد و بخش هایی هم در داکا, بنگلادش گرفته شد.

در مارچ ۲۰۱۹ فیلمبرداری فیلم استخراج به پایان رسید. در ابتدا عنوان فیلم Out of the Fire انتخاب شده بود که در لحظات اخر قبل از انتشار تریلر در تاریخ ۱۹ فبریه ۲۰۲۰ به Extraction تغییر کرد.

 

خانه » ترانه جدید » دانلود آلبوم جدید » آلبوم فوق العاده موسیقی متن فیلم استخراج (Extraction)
0
0
اشتراک

نظرات کاربران

نظرات بعد از تایید نمایش داده میشود
اولین نفر باشید که در مورد این موزیک نظر ارسال میکنید
00:00
00:00
00:00
لیست پخش
دانلود