جهت پخش سراسری اثر در رسانه معتبر مای آونگ موزیک و دیگر سایت ها با شماره 09338997326 تماس بگیرید

دانلود بازی Sniper Ghost Warrior Contracts برای PC

  • دانلود بازی کامپیوتر
  • /
  • 24 نوامبر 2019
  • /
  • 0 نظر

دانلود بازی Sniper Ghost Warrior Contracts برای PC

دانلود بازی Sniper Ghost Warrior Contracts برای کامپیوتر

| بازی روح مبارز: تک‌تیرانداز |

| نسخه HOODLUM |

 

Sniper Ghost Warrior Contracts بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های اکشن می باشد که در سال ۲۰۱۹ توسط CI Games ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. سرانجام پس از مدت‌ها انتظار، تازه‌ترین نسخه از سری محبوب اسنایپر گوست واریر هم از سوی کمپانی سی‌آی گیمز منتشر شد. اگر از طرفداران سبک اکشن و اول شخص و به خصوص تیراندازی با اسلحه مخصوص اسنایپر باشید، احتمالا به خوبی با این سری بازی محبوب آشنا هستید. گیم‌پلی نسخه جدید این بازی، همانند نسخه‌های پیشین طراحی شده و هدف اصلی پلیر در طول ماموریت‌ها، تیراندازی دقیق از فواصل دور با اسلحه اسنایپ است. اصلی‌ترین خصوصیت نسخه جدید بازی این است که شما به عنوان یک قاتل و تک‌تیرانداز حرفه‌ای استخدام می‌شوید تا بتوانید با انجام ماموریت‌ها کسب درآمد کنید. قراردادهایی که در این بازی برای شما در نظر گرفته شده است، فرصتی را برایتان فراهم می‌کند تا بتوانید با تیراندازی دقیق‌تر به اهداف خود پول بیشتری را دریافت کرده و اسلحه و تجهیزات خود را به سطوح بالاتر ارتقا دهید.

سازندگان سری جدید این بازی، نهایت سعی و تلاش خود را به کار بسته‌اند تا شما بتوانید واقع‌گرایانه‌ترین تجربه اسنایپ را حین کار با تجهیزات و انجام ماموریت‌ها تجربه کنید. تجهیزات جدید این نسخه از بازی، شامل امکان استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین (پهپاد)، انواع اسلحه‌ها، بمب‌های کشنده و همچنین ماسک مخصوص واقعیت افزوده (AR) جهت اسکن محیط جهت شناسایی نیروهای دشمن است. شما در جریان مراحل مختلف این بازی می‌تواند مهارت‌های فوق‌العاده خود در زمینه تیراندازی از راه دور را به رخ رقبا کشیده و از این تجربه جذاب لذت ببرید. لازم به ذکر است که پوسته اصلی نسخه جدید بازی، شما را به سفری پرهیجان و جذاب در کوهستان‌های پوشیده از برف و همچنین پایگاه‌های مخفی در آن می‌برد تا بتوانید از این تجربه واقع‌گرایانه لذت ببرید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Sniper Ghost Warrior Contracts را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت آونگ موزیک دریافت نمایید.

توجه : این بازی شامل خون ، شدت خشونت و زبان قوی است.

 

About This Game

Fulfill contracts that offer clear objectives with a fixed monetary reward and options to complete bonus challenges for payouts. With hundreds of ways to take down a wide range of targets, Contracts offers precise, strategic sniping gameplay at its absolute best.

Play as a paid assassin; a hit man for hire, and beware of rival snipers who won’t hesitate to disrupt your best-laid plans.

Open-ended contracts, bounties and challenges deliver strong replayability options to eliminate targets and collect cash to redeem for upgrades.

An all-new Dynamic Reticle System offers the most realistic and intense sniping experience.

Upgradeable AR Mask with the ability to scan the environment and highlight weakness or objects of interest.

An arsenal of new gadgets to play with including drones, remote sniper turrets and gas grenades.

Show off your stealth skills, execute silent takedowns and be rewarded for a strategic play style.

Battle the brutal wilderness of Siberia and fight to survive the intensity of snow-covered mountains, lush forests and secret bases hidden deep in the mountainside.

تصاویری از محیط بازی :

دانلود بازی Sniper Ghost Warrior Contracts برای PC دانلود بازی Sniper Ghost Warrior Contracts برای PC دانلود بازی Sniper Ghost Warrior Contracts برای PCدانلود بازی Sniper Ghost Warrior Contracts برای PC دانلود بازی Sniper Ghost Warrior Contracts برای PCدانلود بازی Sniper Ghost Warrior Contracts برای PC

تریلر بازی Sniper Ghost Warrior Contracts :

 

راهنمای نصب

– فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

– هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

– کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

– در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

 

مشخصات

 

لینک های دانلود بازی Sniper Ghost Warrior Contracts 

دانلود پارت اول
دانلود پارت دوم
دانلود پارت سوم
دانلود پارت چهارم
دانلود پارت پنجم
دانلود پارت ششم
دانلود پارت هفتم
دانلود پارت هشتم
دانلود پارت نهم
دانلود پارت دهم
دانلود پارت یازدهم
دانلود پارت دوازدهم

 

خانه » دانلود بازی کامپیوتر » دانلود بازی Sniper Ghost Warrior Contracts برای PC
0
0
اشتراک

نظرات کاربران

نظرات بعد از تایید نمایش داده میشود
اولین نفر باشید که در مورد این موزیک نظر ارسال میکنید
00:00
00:00
00:00
لیست پخش
دانلود