جهت پخش سراسری اثر در رسانه معتبر مای آونگ موزیک و دیگر سایت ها با شماره 09338997326 تماس بگیرید

معرفی بهترین مترجم‌های آنلاین

  • ترانه جدید
  • /
  • 30 سپتامبر 2018
  • /
  • 0 نظر

رسانه آونگ موزیک + ترجمه آنلاین متون به لطف وب سایت‌های رایگان فعال در این زمینه بسیار آسان شده است. در این مطلب شما را با بهترین مترجم‌های آنلاین آشنا می‌کنیم. همراه ما باشید.

سرویس‌های مختلفی برای ترجمه متون به صورت آنلاین وجود داشته که می‌توانید از آن‌ها بدون پرداخت هزینه استفاده کنید. این سرویس‌ها معمولا از اکثر زبان‌ها پشتیبانی می‌کنند و توسط آن‌ها می‌توان کلمات و جملات مختلف را ترجمه کرد. اگر می‌خواهید با چندتا از بهترین مترجم‌های آنلاین آشنا شوید، ادامه این مطلب را بخوانید.

گوگل ترنسلیت (Google Translate)

می‌توان گفت تقریبا همه افراد با گوگل ترنسلیت آشنایی دارند. این سرویس از کلمه و جمله پشتیبانی می‌کند و معمولا از نظر ترجمه درصد خطای کم‌تری نسبت به سایر وبسایت‌های فعال دارد. در گوگل ترنسلیت تنها کافی است متن خود را در باکس وارد کنید تا ترجمه آن در کسری از ثانیه در اختیارتان قرار بگیرد. گوگل ترنسلیت از لینک‌های URL پشتیبانی می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد تا وبسایت‌های مختلف را به زبان مورد نظر خود ترجمه کنید. این مترجم آنلاین به صوت اپ برای دو سیستم عامل اندروید و iOS در دسترس است (افزایش دقت مترجم گوگل در حالت آفلاین با بهره گیری از هوش مصنوعی).

بابیلون (Babylon)

بابیلون یک دیکشنری فوق العاده کاربردی برای سیستم عامل‌های مختلف است که سرویس ترجمه آنلاین هم دارد. در سرویس آنلاین بابیلون می‌توانید کلمات و جملات را به زبان‌های مختلف از جمله فارسی ترجمه کنید. وبسایت مترجم آنلاین بابیلون برخلاف دو سرویس قبل از URL پشتیبانی نمی‌کند.

بهترین مترجم‌های آنلاین

ترنسلیت (Translate.com)

یکی دیگر از بهترین مترجم‌های آنلاین که به صورت رایگان فعالیت می‌کند، Translate.com است. این سرویس از چندین زبان مختلف از جمله فارسی پشتیبانی می‌کند و می‌تواند پاسخگوی نیاز کاربران برای ترجمه کلمات و جملات باشد.

بهترین مترجم‌های آنلاین

ImTranslator

Imtranslator دو سرویس مترجم گوگل و مایکروسافت را یکجا در اختیارتان قرار می‌دهد و این امکان را به شما می‌دهد تا با ایجاد مقایسه، بهترین ترجمه را از بین دو مورد نمایش داده شده، انتخاب کنید. در Imtranslator علاوه بر خدمات مربوط به ترجمه، بخشی برای تبدیل جملات به صدا وجود دارد.

بهترین مترجم‌های آنلاین

نظر شما در رابطه با بهترین مترجم‌های آنلاین معرفی شده در این مطلب چیست؟

خانه » ترانه جدید » معرفی بهترین مترجم‌های آنلاین
0
0
اشتراک

نظرات کاربران

نظرات بعد از تایید نمایش داده میشود
اولین نفر باشید که در مورد این موزیک نظر ارسال میکنید
00:00
00:00
00:00
لیست پخش
دانلود