جهت پخش سراسری اثر در رسانه معتبر مای آونگ موزیک و دیگر سایت ها با شماره 09338997326 تماس بگیرید

کارای های اکولایزر زیر نظر آونگ موزیک

  • ۳۰ مهر ۱۳۹۹

نمونه کارای های اکولایزر زیر نظر آونگ موزیک

با کیفت فوق العاده و باور نکردنی فقط ۲۵ هزار تومان

برای سفارش با شماره ۰۹۳۳۸۹۹۷۳۲۶ تماس حاصل فرمایید .

نمونه کارهای مارو مشاهده کنید :

ساخت اکولایزر موزیک چیه ؟

اکولایزر موزیک یه ابزار مفید و کاربردی برای صدای موزیک هست و این ویژگی رو داره که  دامنه خاصی از فرکانس های تولید شده و رکورد شده در یک تراک رو نسبت به بقیه دامنه های فرکانسی قوی تر و یا ضعیف تر میکنه و ناموزونی و عدم تناسب در موزیک رو از بین میبره . به عبارتی تنظیم کننده میزان زیر و بم  صدا هاست تا حدی که شنونده از شنیدن صدای با کیفیت لذت بیشتری میبره.

 

 

نمونه کار شماره ۱ :

 

چرا ساخت اکولایزر موزیک مهمه ؟

ساخت اکولایزر موزیک  باعث میشه که کیفیت صدا بهینه تر شده و موسیقی و صداها رو همونطور که دوست دارین بشنوین. یعنی به کمک اکولایزر صداهایی مثل پیانو که در یک محدوده ی فرکانسی هستن از هم متمایز و تفکیک میشن، حتما پیش میاد که در موزیک های ساخته شده به دنبال صدای گرم و بم یا صدایی شفاف و تیز باشین، لازمه این کار ساخت اکولایزر موزیک هست که  امکان تغییر فرکانس های صدا رو برای شما فراهم می کنه.

 

نمونه کار شماره ۲ :

 

چرا باید موزیک پلیر اکولایزر را در پخش آهنگ جدی بگیریم :

امروزه تمامی مردم رو به شبکه های اجتماعی آورده و کمتر کسی را سراغ داریم که در طول روز ، مدت قابل توجهی را در اینستاگرام و مرور اتفاقات داخل این شبکه اجتماعی نگذراند. در حوزه موسیقی و پخش موزیک نیز این موضوع بسیار پررنگ تر از سالهای قبل بوده و اینستاگرام تبدیل به کانون اصلی توجهات نسبت به آهنگ های شماست. اگر خواننده هستید و یا به هر نحو با موسیقی سر و کار دارید می بایست حتما برای ارائه آثار خود موزیک پلیر اکولایزر تهیه کنید و چه انتخابی بهتر از اکولایزر های متنوع باران بکس … ؟ اگر به این تفکر معتقدید که موسیقی خود را بر روی عکس کاور قرار داده و در اختیار مخاطبان خود قرار دهید و منتظر بازخورد های عالی باشید سخت در اشتباهید. تجربه نشان داده مخاطبان اینستاگرام به علت تعدد محتوای گوناگون و جذاب کمتر حاضر میشوند به یک عکس خیره شده و به صدای خواننده گوش فرا دهند. اما وجود یک اکولایزر چشم نواز با طرح و رنگ جذاب در کنار آهنگ و صدای زیبای شما باعث هرچه بیشتر شنیده شدن آهنگ و اثر شما خواهد شد. موزیک پلیر اکولایزر را در پخش موسیقی جدی بگیرید. کم هزینه ترین اما پربازده ترین قسمت پخش یک آهنگ و دریافت بازخورد از آن همین موزیک پلیر اکولایزر به ظاهر ساده است.

نمونه کار شماره ۳ :

 

 

نمونه کار شماره ۴ :

 

 

 

 

نمونه کار شماره ۵ :

 

 

 

نمونه کار شماره ۶ :

نظرات این آهنگ بسته شده است
00:00
00:00
00:00
لیست پخش
دانلود