جهت پخش سراسری اثر در رسانه معتبر مای آونگ موزیک و دیگر سایت ها با شماره 09338997326 تماس بگیرید

چگونه با یوتیوب پولدار شویم؟

  • ترانه جدید
  • /
  • ۸ مهر ۱۳۹۷
  • /
  • ۰ نظر

این روزها کسب درآمد با یوتیوب میان کاربران بسیار باب شده است. در این مطلب نحوه انجام این کار را به شما آموزش می‌دهیم.

با پیشرفت تکنولوژی و دسترسی اکثر افراد به فضای اینترنت، راه‌های جدیدی برای کسب درآمد ایجاد شده است. قرار دادن تبلیغات در وبسایت‌ها، ساخت کانال اختصاصی یوتیوب و صدها روش دیگر‌ وجود دارد که می‌توانید روی آن‌ها برای پول درآوردن حساب کنید. در این مطلب به چگونگی کسب درآمد با یوتیوب می‌پردازیم.

همان طور که می‌دانید، تعداد کاربران یوتیوب روز به روز در حال افزایش است و اکنون یکی از پربازدیدترین وبسایت‌ها در اینترنت محسوب می‌شود. توجه زیاد به این سرویس باعث شده تا گوگل راه‌های خاصی را برای کسب درآمد به کاربران ارایه کند. برای پول در آوردن توسط یوتیوب باید مراحل خاصی را طی کنید که در ادامه آن‌ها را به طور کامل توضیح می‌دهیم.

قدم اول؛ کانال یوتیوب اختصاصی خود را بسازید!

اولین قدم برای کسب درآمد با یوتیوب ساخت کانال است. کانال در واقع صفحه‌ای است که ویدیوها در آن قرار می‌گیرند و از این طریق می‌توانید با بازدیدکنندگان در ارتباط باشید. کانال یوتیوب با ایجاد اکانت گوگل به صورت خودکار ساخته می‌شود و نیاز به انجام اقدامات خاصی برای آن نیست. تنها کاری که باید انجام دهید، شخصی سازی صفحه کانال است. برای مثال در کانال خود تصویر پروفایل و کاور جذاب قرار دهید، یک نام مناسب برای آن برگزینید، گروه‌های مختلف را برای ویدیوها درست کنید و درباره فعالیت خود در بخش Description بنویسید. دقت کنید شما قرار است با کانال خود از یوتیوب پول در آورید، پس حسابی باید روی شخصی سازی صفحه وقت بگذارید.

راه‌ کسب درآمد

کسب درآمد با یوتیوب فقط با انتشار ویدیو قابل انجام نیست و شما باید قابلیت پخش تبلیغات در یوتیوب را فعال کنید. در یوتیوب چندین روش برای قرار دادن تبلیغات در صفحه وجود دارد که شما می‌توانید با در نظر گرفتن آمار کانال، از آن‌ها استفاده کنید.

برای فعال سازی تبلیغات در کانال یوتیوب خود، مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. وارد سایت یوتیوب شوید و از بخش اکانت، روی MY CHANNEL کلیک کنید.

کسب درآمد با یوتیوب

  1. روی CUSTOMIZE CHANNEL کیک کنید.

کسب درآمد با یوتیوب

  1. روی Video Manager که در بخش بالایی قرار گرفته، کلیک کنید.
  2. از نوار سمت چپ، گزینه CHANNEL و سپس Status and features را انتخاب کنید.
  3. بخش Monetization را Enable کنید.

کسب درآمد با یوتیوب

  1. روی Start کلیک کنید و مراحل قرار گرفته را به ترتیب جلو ببرید.

کسب درآمد با یوتیوب

در بخشی از مرحله ۶ از شما خواسته می‌شود تا نوع تبلیغات نمایشی را انتخاب کنید. برای مثال با انتخاب (CPV (Cost Per View، گوگل بر اساس تعداد بازدید به شما پول می‌دهد. مقدار پول دریافتی در هر روش متفاوت بوده و می‌توانید موارد مختلف را با توجه به نیازتان انتخاب کنید. اطلاعات حساب برای پرداخت هم در این مرحله از شما سوال می‌شود.

همچنین دقت کنید برای کسب درآمد با یوتیوب کانال شما باید حداقل ۱۰۰۰ دنبال‌کننده و ۴۰۰۰ ساعت بازدید کلی داشته باشد. در صورتی که این تعداد دنبال‌کننده و بازدید کلی ندارید، درخواست شما برای قرار دادن تبلیغات ثبت شده و بعد از رسیدن به حدنصاب می‌توانید کسب درآمد کنید.

ویدیو آپلود کنید!

بعد از اینکه به کانال خود حسابی زرق و برق اضافه کردید و تنظیمات مربوط به تبلیغات در صفحه اعمال شد، وقت انجام اصلی‌ترین کار یعنی آپلود ویدیو می‌رسد. آپلود کردن ویدیو مهم‌ترین فعالیتی است که برای کسب درآمد با یوتیوب باید به آن توجه کنید؛ چرا که همین ویدیوها شما را در پول در آوردن توسط این سرویس کمک می‌کنند و بدون آن‌ها کار مفیدی با هدف پول درآوردن نمی‌توانید انجام دهید. باید به این موضوع توجه باشید که ویدیوهای شما باید آنقدر دیدنی باشند که بازدیدکنندگان به سمت‌شان جذب شوند. استفاده از نام جذاب و تصویر کاور جنجالی برای هر ویدیو می‌تواند به بازدید بیشتر کمک کند.

چه ویدیوهایی آپلود کنیم؟

یوتیوبرها معمولا در زمینه خاصی فعالیت می‌کنند و برای کانال‌شان موضوعی را در نظر می‌گیرند. اگر هنوز نمی‌دانید می‌خواهید چه ویدیوهایی بسازید و در کانال خود آپلود کنید، چند موضوع محبوب در این زمینه را به شما معرفی می‌کنیم.

  • آنباکسینگ محصولات: ویدیوهایی که در آن‌ها به بازگشایی جعبه محصولات مختلف می‌پردازند معمولا طرفداران زیادی دارند.
  • تایم‌ لپس: می‌توانید از نقاشی کشیدن یا انجام پروژه گرافیکی خود تایم لپس بگیرید و ویدیوهای جذابی بسازید.
  • گیمینگ: ویدیوی گیم پلی بازی‌های جدید بسیار محبوب است.
  • How To: ویدیوهای How To که با معمولا عنوان‌های “چگونه” و “چطور” قرار دارند، در یوتیوب بسیار پربازدید هستند.
  • بررسی محصولات: اگر به جدیدترین محصولات دسترسی دارید، می‌توانید از آن‌ها ویدیوهای بررسی بسازید.
  • مسائل مربوط به هنرمندان: موارد مربوط به هنرمندان و فن‌ها معمولا در یوتیوب بازدید زیادی می‌گیرند.

مشکلی برای ایرانیان

متاسفانه سیستم کسب درآمد یوتیوب برای برخی کشورها از جمله ایران امکان پذیر نیست. برای دور زدن این محدودیت می‌توانید از بخش تنظیمات چنل یوتیوب، کشور را تغییر دهید و پس از آن برای فعال سازی قابلیت کسب درآمد یا همان Monetization اقدام کنید. در صورتی که کشور خود را برای مثال به آمریکا تغییر دهید، از شما اطلاعات حساب مربوط به کشورهای دیگر خواسته می‌شود. در این حالت می‌توانید از افرادی که در خارج از کشور هستند کمک بگیرید و پول دریافتی‌تان را به حساب آ‌ن‌ها انتقال دهید.

نظر شما در رابطه با راه کسب درآمد با یوتیوب چیست؟

خانه » ترانه جدید » چگونه با یوتیوب پولدار شویم؟
0
0
اشتراک

نظرات کاربران

نظرات بعد از تایید نمایش داده میشود
اولین نفر باشید که در مورد این موزیک نظر ارسال میکنید
00:00
00:00
00:00
لیست پخش
دانلود