جهت پخش سراسری اثر در رسانه معتبر مای آونگ موزیک و دیگر سایت ها با شماره 09338997326 تماس بگیرید

آلبوم محشر موسیقی متن انیمیشن The Willoughbys (ویلوبی ها)

  • دانلود آلبوم جدید
  • /
  • 27 آوریل 2020
  • /
  • 0 نظر

آلبوم محشر موسیقی متن انیمیشن The Willoughbys (ویلوبی ها)

آلبوم محشر موسیقی متن انیمیشن The Willoughbys (ویلوبی ها) اثری از مارک مادرزبا (Mark Mothersbaugh)

این انیمیشن یکی از جذابترین و مورد انتظارترین انیمیشن های سال ۲۰۲۰ میلادی می باشد که پیشنهاد می شود حتما به آن گوش دهید.

معرفی انیمیشن The Willoughbys

The Willoughbys (ویلوبی ها) انیمیشن کمدی آمریکایی-کانادایی محصول سال ۲۰۲۰ میلادی می باشد. کارگردانی این انیمیشن را کریس رن (Kris Pearn) انجام داده است و کمک کارگردانی آن برعهده راب لادرمیر (Rob Lodermeier) و نویسندگی آن را هم پرن در کنار مارک استنلینگ (Mark Stanleigh) انجام داده اند. انیمیشن The Willoughbys بر اساس کتابی به همین نام نوشته لوییس لوری (Lois Lowry) می باشد.

 

گویندگانی که در انیمیشن ویلوبی ها هنرنمایی کرده اند ویل فورته (Will Forte) و مایا رودولف (Maya Rudolph) و آلیسیا کارا (Alessia Cara) و تری کروز (Terry Crews) و مارتین شورت (Martin Short) و جین کراکوسکی (Jane Krakowski) و ریکی جرویز (Ricky Gervais) می باشند. کار تولید این انیمیشن توسط کمپانی برون استودیو (Bron Animation) انجام شده و کار انتشار آن برعهده نتفلیکس بوده است. برنامه ریزی شده است در ۲۲ اپریل ۲۰۲۰ از سوی نتفلیکس پخش شود. همان طور که گفته شد کار نوشتن موسیقی متن انیمیشن The Willoughbys توسط مارک مادرزبا انجام شده است.

 

 

درباره تولید انیمیشن The Willoughbys

در نوامبر ۲۰۱۵ , کمپانی Bron Studios امتیاز ساخت این انیمیشن را از روی کتاب Lois Lowry به نام The Willoughbys بدست آورد. در ادامه Kris Pearn را استخدام کرد تا آن را به فیلمنامه اقتباس کند و Adam Wood هم کارگردانی آن را انجام دهد و Aaron L. Gilbert و Luke Carroll هم تهیه کنندگی فیلم را انجام خواهد داد. در اپریل ۲۰۱۷ , Ricky Gervais در نقش گوینده اصلی تیم بازیگری انتخاب شد.

 

در ادامه گزارش شد پرن کمک کارگردانی فیلم را به همراه Cory Evans انجام خواهد داد. در جون ۲۰۱۷ , افراد بیشتری وارد تیم گویندگی شدند که از جمله آنها می توان به Terry Crews, Maya Rudolph, Martin Short, Jane Krakowski و Seán Cullen اشاره کرد. Will Forte و Alessia Cara هم در گویندگی این انیمیشن حضور پیدا کردند و نتفلیکس هم برای انتشار آن فیلم انتخاب شد.

 

 

طراحی کاراکتر های انیمیشن The Willoughbys توسط طراح کاراکتر Craig Kellman انجام شد کسی که طراحی کاراکترهای انیمیشن های Madagascar و Hotel Transylvania و The Addams Family را در کارنامه خود دارد. انتشار انیمیشن در تاریخ ۲۲ اپریل ۲۰۲۰ از سوی نتفلیکس بوده است و در ۲۴ مارچ ۲۰۲۰ تریلر انیمیشن در صفحه یوتیوب منتشر شد.

 

 

خانه » ترانه جدید » دانلود آلبوم جدید » آلبوم محشر موسیقی متن انیمیشن The Willoughbys (ویلوبی ها)
0
0
اشتراک

نظرات کاربران

نظرات بعد از تایید نمایش داده میشود
اولین نفر باشید که در مورد این موزیک نظر ارسال میکنید
00:00
00:00
00:00
لیست پخش
دانلود