جهت پخش سراسری اثر در رسانه معتبر مای آونگ موزیک و دیگر سایت ها با شماره 09338997326 تماس بگیرید

دانلود طنز جدید حسن ریوندی (اجرای یک)

  • ترانه جدید
  • /
  • 1 نوامبر 2016
  • /
  • 0 نظر

دانلود طنز جدید حسن ریوندی (اجرای یک)

دانلود طنز جدید حسن ریوندی (اجرای یک)

سن ریوندی (زادهٔ ۱ فروردین ۱۳۵۵ در سبزوار) [۳] استندآپ کمدی، شومن، کمدین و مجری ایرانی است. ریوندی اولین کنسرت خنده را در ایران (۲۵ تیر ۹۲، برج میلاد) [۴] پایه‌گذاری کرد. وی در کنسرت‌های خنده، با مطرح کردن طنزهای اجتماعی ، شومنی ، تقلید صدای خوانندگان و شوخی‌های سرگرم‌کننده به اجرای برنامه می پردازد. مدت زمان اجرای برنامه ( در کنسرت‌های خنده ) توسط ریوندی حدود ٢ ساعت است که بدون توقف و به صورت رودررو با تماشاچیان انجام می‌پذیرد [۵] . تیتر خبرگزاری مهر قبل از اجرای کنسرت ۲۱ شهریور: انفجار بمب خنده در سالن میلاد [۶]

محتویات

۱ زندگی نامه
۲ کنسرت‌های خنده
۳ طنز بداهه
۴ فعالیت‌های هنری
۵ منابع
۶ پانویس
۷ پیوند به بیرون

زندگی نامه

حسن ریوندی در شهر سبزوار دیده بر جهان گشود[۷]. استعداد تقلید صدای او از سنین کودکی نمو پیدا کرد و همیشه از هنر ذاتی وی در جشن‌های مدرسه و محل استفاده می‌شد. اولین اجرای صحنه‌اش در سن ۱۵ سالگی در تالار شهید مفتح سبزوار در یک برنامه جشن به مناسبت دهه فجر با حضور مردم و هنرمندان محلی انجام شد. وی فارغ‌التحصیل رشته تربیت بدنی از دانشگاه حکیم سبزواری است ، شغل اصلی ریوندی دبیری است . ریوندی بعد از طی دوران خدمت سربازی، حرفه‌ی صداسازی و اجرا را به صورت جدی ادامه داد او از شاگردان محمد نوری است و سلفژ را زیر نظر وی آموخت . او در حال حاضر به ضرورت شغلی در تهران سکونت دارد .
کنسرت‌های خنده

تیتر خبرگزاری افکار نیوز در باره ی کنسرت خنده ۱۸ اردیبهشت ۹۳ در برج میلاد ،سوپر استارها در کنسرت خنده حسن ریوندی ، یک ساعت و نیم خندیدند در این کنسرت هنرمندانی چون، امین حیایی،محمدرضا گلزار، الناز شاکردوست، رامبد جوان، سیامک انصاری، محمد اصفهانی، احمد پور مخبر ، هرمز شجاعی مهر حضور داشتند.
طنز بداهه

قسمت عمده‌ی اجرای ریوندی طنز بداهه و سوژه‌سازی آنی است به طوری که اکثر مطالب طنز در همان زمان اجرای برنامه ساخته می‌شود. بداهه‌گو، باید به تعداد کافی سوژه طنز ، بذله ، جوک و لطیفه در ذهن داشته باشد تا بتواند با استفاده از این جملات و به کمک خلاقیت و ذوق شخصی خویش به داستان‌گویی هم‌زمان با اجرا بپردازد. بداهه‌گویی یکی از نقاط قوت استند آپ کمدی و مجری ایرانی محسوب می‌شود و در اکثر اجراهای کمدین های جهانی فراوان دیده می‌شود.

لازم به ذکر است که در هنر بداهه‌گویی، محیط و حال‌وهوای استند آپ کمدی نقش بسزایی دارد. در هنگام بداهه‌گویی ، مجری باید در آرامش باشد. و برای بداهه‌گویی باید محیط پیرامون کمدین آرام و بدور از هیاهو و اضطراب باشد.
فعالیت‌های هنری
ریوندی کار خود را با تقلید صدای شخصیت‌های کارتونی شروع کرد و سپس به تقلید صدای خوانندگان سنتی ایران از جمله شهرام ناظری و خوانندگان پاپ همچون ناصر عبداللهی و علیرضا عصار پرداخت. او در انتهای اجرای برنامه‌اش با مجریان شوخی می‌کند.

خانه » دانلود بهترین ها » دانلود طنز جدید حسن ریوندی (اجرای یک)
0
0
اشتراک

نظرات کاربران

نظرات بعد از تایید نمایش داده میشود
اولین نفر باشید که در مورد این موزیک نظر ارسال میکنید
00:00
00:00
00:00
لیست پخش
دانلود