جهت پخش سراسری اثر در رسانه معتبر مای آونگ موزیک و دیگر سایت ها با شماره 09338997326 تماس بگیرید

آلبوم شنیدنی موسیقی متن سریال سرقت پول (Money Heist)

  • دانلود آلبوم جدید
  • /
  • ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹
  • /
  • ۲ نظر

آلبوم شنیدنی موسیقی متن سریال سرقت پول (Money Heist)

موسیقی متن سریال سرقت پول (Money Heist) اثری از هنرمندان مختلف را آماده دانلود کرده ایم.

این سریال یکی از هیجان انگیزترین سریال های حال و حاضر دنیا است که نظرات بسیار زیادی را به خود جلب کرده است و امتیازات بالایی را هم دریافت کرده است.

امید است از گوش دادن به اهنگ های سریال سرقت پول لذت ببرید.

معرفی سریال سرقت پول

سرقت پول (Money Heist) (به اسپانیایی La casa de papel به معنای خانه کاغذ) سریال اسپانیایی جنایی و درام و دزدی می باشد. خالق این سریال آلکس پینا (Álex Pina) می باشد. در ابتدا برنامه ریزی شده بود که یک مینی سریال دو قسمتی باشد که از تاریخ ۲ می ۲۰۱۷ تا ۲۳ نوامبر ۲۰۱۷ طی ۱۵ قسمت از شبکه Antena 3 پخش می شود. در اواخر سال ۲۰۱۷ شبکه نتفلیکس امتیاز انتشار عمومی سریال سرقت پول را بدست آورد. قسمت های سریال به طور اوجینال مدت زمان طولانی داشتند که نتفلکیس انها را کوتاه تر کرد و ان را به ۲۲ قسمت تبدیل کرد و منتشر کرد.

 

بخش اول آن را در تاریخ ۲۰ دسامبر ۲۰۱۷ منتشر کرد و در ادامه در تاریخ ۶ اپریل ۲۰۱۸ بخش دوم آن را منتشر کرد. نتفلیکس سریال Money Heist را با افزایش قابل توجه بودجه برای ۱۶ قسمت دیگر تمدید کرد. بخش سوم آن را تحت ۸ قسمت در تاریخ ۱۹ جولای ۲۰۱۹ منتشر کرد و بخش چهارم آن را در تاریخ ۳ اپریل ۲۰۲۰ تحت ۸ قسمت منتشر خواهد کرد. دو بخش اول سریال Money Heist حول و حوش آمادگی طولانی, چندین روز حمله به Royal Mint در مادرید, که در آن گروهی از دزدان طبق نقشه ای که دارند چندین گروگان میگیرند تا با ۲٫۴ میلیارد یورو فرار کنند.

 

که در آن هشت دزد حضور دارند که نام های مستعار شهرهای مختلف را دارند

و رهبری آنها پروفسوری (با بازیه آلوارو مورته – Álvaro Morte) بر عهده دارد که در مکانی خارجی است. موسیقی متن سربال سرقت پول را Manel Santisteban و Iván Martínez Lacámara نوشته اند.

 

ادامه معرفی سریال

کلیت داستان تمرکز بر روی یکی از دزدان به ننام توکیو (با بازیه اورسولا کوربیرو – Úrsula Corberó) دارد. انها با گروگان های داخل و پلیس در خارج درگیری دارند. در بخش سوم دزدان نجات یافته با کمک اعضای جدید, نقشه اجرای حمله ای جدید به بانک اسپانیا را دارند. سریال در مادرید, اسانیا فیلمبرداری شده است و بخش ها زیادی از بخش سوم سریال سرقت پول در پاناما و تایلند و فلورانس, ایتالیا فیلمبرداری شده. نحوه روایت بخش سوم به صورت زمان واقعی با تکیه بر روی فلش بک ها, انگیزه های کاراکترهای پنهان و خطوط داستانی غیرقابل اعتمام برای پیچیده کردم, ساخته شده است.

 

این سریال ژانر دزدی را برعکس کرده است و از نگاه کاراکتر زن داستان یعنی توکیو روایت می شود و هویت اسپانیایی قوی دارد, جایی که داینامیک های احساسی, دینامیک های جنایی را منحرف می کند. این سریال برای داشتن داستانی پیچیده, احساسات بین فردی, کارگردانی و همچنین تلاش برای دخالت تلویزیون اسپانیا مورد ستایش قرار گرفته است.

 

ترانه ضد فاشیست “Bella ciao” چندین بار در طول سریال پخش می شود.

در سال ۲۰۱۸ سریال سرقت پول پربیننده ترین سریال غیرانگلیسی و یکی از پربیننده ترین سریال های نتفلیکس عنوان گرفته. سریال Money Heist از سوی بینندگان اروپای مدیترانه ای و دنیای لاتین طنین انداز شده است. اهنگ های سریال Money Heist را حتما با کیفیت اورجینال از پایین مطلب دانلود نمایید.

 

درباره تولید سریال Money Heist

این پروژه در زمان چندین سال همکاری نویسنده Álex Pina و کارگردان Jesús Colmenar در سال ۲۰۰۸ برنامه ریزی شد. بعد از به پایان رسیدن همکاری آنها بر روی سریال درام-زندانی اسپانیایی Vis a vis (Locked Up) , آنها از کمپانی Globomedia خارج شدند تا کمپانی خودشان را به نام Vancouver Media در سال ۲۰۱۶ راه اندازی کنند. به عنوان اولین پروژه انها آنها در نظر داشتند یا یک سریال کمدی یا یک داستان دزدی را برای تلویزیون ارائه دهند. انها موضوعاتی بودند که تا به حال برای تلویزیون اسپانیا ارائه نداده بودند.

 

در کنار همکاران خود در پروژه Locked Up , آنها سریال Money Heist را به عنوان پروژه علاقه شخصی خود توسعه داده بودند, چیزی که در آن دخالت خارجی وجود نداشته باشد. پینا در نظر داشت که یک مینی سریال ارائه دهد, این احساس را داشت رقیق سازی مشکل تولیدات قبلی او بوده است. در ابتدا عنوان پروژه را Los Desahuciados (The Evicted) در نظر داشتند.

 

سریال سرقت پول طوری ساخته شده است تا به ژانر دزدی معنایی واژگون بدهد و در آن عناصری از ژانر اکشن سورئالیسم (فراواقع گرایی) وجود داشته باشد و در عین حال معتبر هم باشد. پینا در فیلم های دزدی فرصتی را یافته بود که با شخصیت پردازی بیشتر میتوان روایت داستانی گسترده تری را ارائه داد. کاراکترها از جنبه های مختلف به نمایش گذاشته می شوند تا تصور بیننده را نسبت شرور بودن آنها تحت تاثیر قرار دهد و این موضوع آنها را به تماشای کل سریال بکشاند.

 

ادامه تولید سریال

نوسنده Javier Gómez Santander نحوه نوشتن داستان سریال Money Heist را با نحوه پیچیده فکر کردن قیاس کرده بود. “چرخیدن, یادداشت گزینه هایی, مشاوره با مهندسانی که نمیتوانید به آنها بگویید چرا چنین چیزی پرسیدید” اما ناگفته نماند تخیل اجازه می دهد نویسندگی پلیس را در صورت لزوم احمقانه انجام دهید.

آغاز فیلمبرداری در در ژآنویه ۲۰۱۷ بوده است و پیش تولید آن ۵ ماه بوده است.

 

با توجه به ملاحظات مالی, کار تولید سریال Money Heist در دو بخش انجام شده است.

نام مستعار شهر هایی که برای کاراکترها انتخاب شده است,

روزنامه نگار اسانیایی ABC آنها با نام مستعار رنگ هایی که در پروژه سگ های انباری تارانتینو شاهد بودیم مقایسه کرده است. که در بخش اول رندوم انتخاب شده بودند. پنج خط اول فیلمنامه قسمت اول, یک ماه نوشتن آن به طول انجامید, نویسندگان توانایی این را نداشتند پروفسور یا موسکو را به عنوان روایتگر انتخاب کنند.

توکیو روایتگر غیرقابل اعتمادی است, فلش بک ها و پرش های زمانی به پیچیدگی روایت داستای کمک کرده است, اما همچنین داستان را برای بیننده روانتر می کند.

اپیزود اول نیازمند ۵۰ ورژن فیلمنامه بوده است, تا اینکه تهیه کنندگان راضی شوند.

در ادامه فیلمنامه در طی یک هفته آماده می شود تا با فیلمبرداری هماهنگی داشته باشد.

 

درباره موسیقی متن سریال Money Heist

ترانه تم اصلی سریال Money Heist به نام “My Life Is Going On” توسط Manel Santisteban نوشته شده است. کسی که در آهنگسازی سریال Locked Up هم همکاری داشته است. Santisteban به حضور خواننده اسپانیایی Cecilia Krull رفته است تا ترانه و متن آن را بنویسد, که درباره اعتماد داشتن به توانایی های شخصی و آینده بوده است. دانلود موسیقی متن سریال سرقت پول را از دست ندهید.

 

الهام اصلی خواننده Krull برای نوشتن این ترانه کاراکتر اصلی توکیو در قسمت اول سریال سرقت پول بوده است در زمانی که پروفسور به او پیشنهاد خروج از لحظه ای ناامید کننده میده.

متن ترانه به انگلیسی است که در آن زمان این زبان برای خواننده کرال طبیعی شده بود.

 

ترانه ضد فاشیست ایتالیایی به نام “Bella ciao” چنین بار در طول سریال پخش می شود و همچنین در دو سکانس کلیدی هم به گوش میرسد. این ترانه توسط نویسنده Javier Gómez Santander برای سریال آورده شده است و وقتی که به آن گوش داده بسیار حال کرده و از این موضوع ناراحت شده که چرا نتوانسته برای بخش اول سریال ترانه خوبی پیدا کند. ترانه Bella ciao در اروپای سال ۲۰۱۸ , موفق ظاهر شد. و بیشتر این موفقیت به خاطر موفقیت سریال بوده است. موسیقی متن سریال سرقت پول را حتما از پایین مطلب دانلود نمایید.

 

 

 

نقد اختصاصی سریال سرقت پول

سرقت پول یا خانه کاغذ , درود بر کاربران گرامی وب سایت دریم موزیک, امروز قصد داریم درباره یک سریال اورجینال دیگه از شبکه نتفلیکس صحبت کنیم, فقط اینبار با یک سریال انگلیسی رو به رو نیستیم, اینبار سریال اصل اسپانیا است! فیلمی درباره سرقت است و فصل اول آن منتتشر شده و ما شاهد هشت دزد به همراه رهبر آنها که به آن پروفسور میگویند هستیم, که به یک ضرابخانه حمله می کنند و … دیگه چیز بیشتری برای شما کاربران گرامی تعریف نمیکنم و چیزی درباره نقشه آنها برای شما نمیگم ممکنه زیبایی تماشای سریال را کم کند. نمیخوام چیزی برای شما کاربران اسپول کنم, چونکه جریانات بسیاری در سریال اتفاق می افتد.

 

فیلم دزدی هوشمندانه

یک سریال روراست است که کامل دزدی را به تصویر می کشد و شخصیت پردازی خوبی دارد

و هر دو جنبه پلیس ها و دزدها را به تصویر می کشد و باز هم میگم نمیخوام چیزی رو برای شما خراب کنم, تماشای سریال بدون دانستن کوچکترین چیزی خودش سریال را فوق العاده می کند. چیزی که میگم, این است که همه دزدان را شاهد هستیم که نام آنها از روی شهرهای مختلف انتخاب شده است, توکیو, ریو, هلسینکی, ناروبی, اسلو, مسکو, دنور و برلین و رهبر آنها هم پروفسور نام دارد. همه آنها کاراکترهای متفاوت و جالبی هستند. پروفسور داستان هم شخصی بسیار باهوش و دقیقو خاص است.

 

از طرف پلیس هم کاراکتر رکل را شاهد هستیم, که شخص اصلی در پشت گفت و گو با دزدان است و همچنین همکارش انجل و تعدادی ادم دیگه که اونجا هستند. و ناگفته نماند کلی هم گروگان وجود دارد! اینم از دستور العمل لازم برای یک سریال دزدی است. آغاز سریال ما با کاراکتر توکیو آشنا میشیم و بخش اعظمی از آن از نقطه نظر او روایت می شود. او روایتگر کل فصل سریال است و همچنین میشه اونو به عنوان کاراکتر اصلی داستان در نظر گرفت, چونکه بیشتر اطلاعات رو از او بدست می آوریم. از نگاه او نسبت به کاراکترها, از نگاه او نسبت به دزدی و خیلی چیزهای دیگه! دانلود موسیقی متن سریال سرقت پول را به دوستان خود معرفی کنید.

 

بازیگری عالی

تک تک کاراکترهایی که در این سریال شاهد آنها هستیم, واقعا کارشان خوب است, به هرکسی کاری داده شده است و خیلی خوب است, پروفسور هم در نقش نابغه ای دقیق است! چونکه وقتی که نقشه افشا می شود و داستان باز می شود شما به عمق هوش او پی میبرید و همه کاراکترهای مختلف داستان که شخصیت های مختلفی هم دارند, بازی های عالی ارائه می دهند. درنتیجه بازیها ایده آل.

 

نویسندگی عالی

مورد خیلی خوب بعدی سریال سرقت پول , نویسندگی آن است, شاهد تعداد زیادی تشابهات و کنایه ها هستیم که کاراکترها را به خوبی به نمایش می گذارد. بعضی از آنها ارامش خیلی خوبی دارند و از این موضوع استفادهه می کنند تا به خوبی منظور خود را برسانند و در مقابل می بینیم بقیه بسیر صریح هستند. بعد شاهد کاراکتر توکیو هستیم که یکجورایی در میانه رو است. مثلا کاراکترهای متفاوتی رو شاهد هستید که ممکن است از آنها خوشتان نیاد, اما در پایان نتیجه نهایی خیلی خوب است.

 

هرکدام از این کاراکترها شخصیت های منحصر به فرد خودشان را دارند و به خودی خود بسیار جالب هستند. بخش اعظم جالبی این موضوع به نویسندگی جذاب آن بستگی دارد. که فکر میکنم بزرگترین نکته همین است, دومین نکته ادیت آن است, اینکه چه طور بخش های مختلف سریال را در کنار هم قرار دهند.

در حدود قسمت های دوم و سوم این ترس را داشتم,

که خیلی سریع بخش زیادی از داستان را پیش بردند و بقیش چه طور از کار در میاد!

 

اما نحوه ادیت آن که شامل فلش بک هایی از گذشته است و دوباره به زمان حال برمیگردد, بینش بیشتری به ما درباره دزدی می دهد. ما درباره دزدی چیز چندانی نمیدونیم, اما هرچی که داستان پیش می رود ما متوجه نقشه دزدی بیشتر با خبر میشیم. در نتیجه شاهد ترکیب خوبی از فلش بک و روایت توکیو , در نتیجه ادیت کارش را به خوبی انجام داد.

 

سخن پایانی

علاوه بر این موارد چیزهای خیلی خوب دیگری در سریال Money Heist وجود دارد,

از موسیقی متن سریال سرقت پول گرفته تا طراحی صحنه بودن در این ضرابخانه, کارشان را در در کنار هم قرار دادن این موارد به خوبی انجام داده اند, کارهایی که در بیرون از این ضرابخانه انجام می شود و اون کارهایی که پروفسور داستان انجام می دهد. به طور کلی امتیاز A را برای سریال سرقت پول در نظر دارم.

خانه » ترانه جدید » دانلود آلبوم جدید » آلبوم شنیدنی موسیقی متن سریال سرقت پول (Money Heist)
1
0
اشتراک

نظرات کاربران

نظرات بعد از تایید نمایش داده میشود
  • دریم موزیک ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹

    این مطلب از وب سایت دریم موزیک کپی شده است لطفا جهت رعایت حقوق نویسنده و ساعت ها تلاش او، اقدام به حذف این مطلب و دیگر مطالب کپی شده بفرمایید، خیلی ممنون.

    • Pouya در پاسخ به دریم موزیک ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹

      این مطلب از سایت اسپاتیفای خریداری شده است و نوسته ها از گوگل برداشته شده

00:00
00:00
00:00
لیست پخش
دانلود