جهت پخش سراسری اثر در رسانه معتبر مای آونگ موزیک و دیگر سایت ها با شماره 09338997326 تماس بگیرید

بیوگرافی یوسف زمانی

  • آهنگ ایرانی (آرشیو) ، بیوگرافی
  • /
  • ۸ خرداد ۱۴۰۲
  • /
  • ۰ نظر

یوسف زمانی، یک خواننده موسیقی پاپ، در تاریخ ۱۴ تیر ۱۳۷۱ در تهران متولد شد.

بیوگرافی یوسف زمانی خواننده

این هنرمند، دانشجوی انصرافی لیسانس رشته مدیریت بازرگانی است. با این حال، او در عرصه خوانندگی بسیار موفق بوده و به عنوان الگوی خود پاشایی را انتخاب کرده است. با صدایی شفاف و قوی، یوسف توانسته است تعداد زیادی از طرفداران خود را جذب کند و موفقیت های زیادی را در دنیای موسیقی کسب کند.

یوسف زمانی

جرقه موسیقی از دبیرستان

اولین بار دوره دبیرستان زمانی که در کلاس شیمی برای معلم و هم کلاسی هایش خواند مورد تحسین قرار گرفت و از آنجا برای ادامه این حرفه علاقمند شد

 

کم کردن مخالفت خانواده

پس از سال‌ها تلاش و مخالفت خانواده، فردی جوان به نامی ناشناخته، در سال ۱۳۸۹، شروع به ساخت آهنگ کرد. اما خانواده اش با شدتی بسیار، به این فعالیت او مخالفت کردند. برای مدتی، این فرد به دوره خدمت سربازی رفت ولی پس از بازگشت، با حضور در یک برنامه تلویزیونی، توانست نظر خانواده خود را کمی تغییر دهد و به موسیقی و آهنگ ساختن بپردازد. از آن به بعد، موسیقی قسمت بزرگی از زندگی او را تشکیل داد.

بیوگرافی یوسف زمانی

پاشایی الگوی من است

من به شدت از الگوی کاری خودم اطمینان دارم و همیشه با قدرت و محکمی به دیگران می گویم که الگوی من در حیطه کاری، چه از لحاظ اخلاق و چه از لحاظ ساخت آهنگ و ارتباط با مخاطب، مرتضی پاشایی است. بعضی ها ممکن است فکر کنند که من خودم را با او مقایسه می کنم، اما این اصلا درست نیست. هر کس جایگاه خودش را دارد و من با اطمینان می گویم که الگوی کاری من، به طور کامل به خواسته های من و اهداف کاری من می پردازد.

 

درباره کار در گل فروشی:

در دوران خدمت سربازی، من برای خرید یک سیستم کامپیوتری برای کار با نرم افزارهای آهنگسازی، در یک گل فروشی کار کردم. این کار دشوار و زحمت‌بر در آن دوران بود، اما من هرگز از انجام آن ناامید نشدم. این تجربه به من نشان داد که هیچ تلاشی برای رسیدن به خواسته‌هایم بیش از حد محدودیت قائل نمی‌شود.

دانلود فول آلبوم یوسف زمانی

درباره علاقه به ورزش و فیتنس:

من عاشق ورزش هستم و برای ادامه دادن آن در سطح حرفه‌ای، قصد دارم به دنبال فیتنس و برنامه‌های ورزشی بروم. البته، این هنوز در برنامه‌های آینده من قرار دارد. انجام ورزش به من آرامش و انرژی می‌دهد و همیشه به دنبال بهبود ورزشی خودم هستم.

 

خانه » آهنگ ایرانی (آرشیو) » بیوگرافی یوسف زمانی
0
0
اشتراک

نظرات کاربران

نظرات بعد از تایید نمایش داده میشود
اولین نفر باشید که در مورد این موزیک نظر ارسال میکنید
00:00
00:00
00:00
لیست پخش
دانلود