جهت پخش سراسری اثر در رسانه معتبر مای آونگ موزیک و دیگر سایت ها با شماره 09338997326 تماس بگیرید

دانلود آلبوم اکشن موسیقی متن فیلم لیگ عدالت (Justice League)

  • ترانه جدید
  • /
  • ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹
  • /
  • ۰ نظر

دانلود آلبوم اکشن موسیقی متن فیلم لیگ عدالت (Justice League)

فیلم لیگ عدالت را که دیده اید؟! مگه میشه ندیده باشید! این فیلم یکی از بهترین و مورد انتظارترین فیلم های سال ۲۰۱۷ میلادی می باشد

که بیننده های بسیاری در سرتاسر جهان پیدا کرد که یکی از نقاط قوت این فیلم موسیقی متن آن بوده است

که در ادامه آلبوم اکشن موسیقی متن فیلم لیگ عدالت (Justice League) اثری از آهنگساز بزرگ دنی الفمن (Danny Elfman) را آماده دانلود کرده ایم.

حتما به آن گوش دهید و امید است آهنگ های فیلم لیگ عدالت را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید…

 

بخش اول معرفی فیلم لیگ عدالت

لیگ عدالت (Justice League) فیلم اکشن و ابرقهرمانی محصول سال ۲۰۱۷ کشور آمریکا می باشد که بر اساس تیم ابرقهرمانی کامیک دی سی به همین نام می باشد. این فیلم دنباله ای بر فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice پنجمین قسمت از سری فیلم های دنیای سینمایی دی سی می باشد. کارگردانی فیلم لیگ عدالت توسط زک اسنایدر (Zack Snyder) انجام شده و نویسندگی آن برعهده کریس تریو (Chris Terrio) و جاس ویدون (Joss Whedon) بوده است.

 

ستارگان بزرگی در فیلم Justice League هنرنمایی کرده اند که از جمله آنها می توان به بن افلک (Ben Affleck) و هنری کویل (Henry Cavill) و امی ادمز (Amy Adams) و گل گدوت (Gal Gadot) و ازرا میلر (Ezra Miller) و جیسون موموآ (Jason Momoa) و ری فیشر (Ray Fisher) و جرمی آیرونز (Jeremy Irons) و دایانا لین (Diane Lane) و کانی نیلسن (Connie Nielsen) و جی. کی. سیمونز (J. K. Simmons) اشاره کرد. در این فیلم بعد از مرگ سوپرمن, بتمن و زن شگفت انگیز شخصیت های فلش و آکوامن و سایبورگ را دور هم جمع می کنند تا جلوی استپن ولف و ارتش پارادمون او را بگیردند.

 

در اکتبر ۲۰۱۴ , برنامه ساخت این فیلم اعلام شد و اسنایدر برای کارگردانی و تریو برای نویسندگی وارد پروژه شدند. درابتدا عنوان فیلم Justice League Part One معرفی شد بود و نیت بر این بود قسمت دوم با عنوان Justice League Part Two در سال ۲۰۱۹ پخش شود. دنباله آن به طور نامحدودی با تاخیر رو به رو شد و دلیل آن نسخه مستقل فیلم بتمن با بازی بن افلک بود.

 

 

بخش دوم معرفی فیلم لیگ عدالت

از آپریل تا اکتبر ۲۰۱۶ , فیلمبرداری فیلم انجام شد و در ادامه اسنایدر به دلیلی مرگ دخترش از پروژه کنار کشید و جاس ویدون برای انجام باقی مانده مرحله پسا تولید وارد پروژه شد. از جمله کارهای او کارگردانی سکانس های اضافه ای که خودش نوشته بود. تخمین زده شده بود بودجه تولیدی فیلم ۳۰۰ میلیون دلار بوده است, فیلم لیگ عدالت یکی از گران قیمت ترین فیلم های ساخته شده تا به امروز می باشد.

 

فیلم لیگ عدالت در ۲۶ اکتبر ۲۰۱۷ , در پکن به نمایش در آمد و در تاریخ ۱۷ نوامبر ۲۰۱۷ در سینماهای ۲D, RealD 3D و IMAX در آمریکا به نمایش در آمد. فیلم در سطح جهان فروش ۶۵۷ میلیون دلاری را تجربه کرد و برای اینکه دخل و خرج فیلم برابر شود تخمین زده شده بود فیلم میبایست ۷۵۰ میلیون دلار فروش داشته باشد. یکی از پرفروش ترین فیلم های دنیا عنوان گرفت اما از آن به عنوان بمب باکس آفیس یاد شد و باخت عظیمی برای کمپانی منتشر کننده برادران وارنر بود. تخمین زده شد حدود ۶۰ میلیون دلار ضرر به کمپانی وارد شد.

 

فیلم با نظرات متنوعی از سوی منتقدین رو به رو شد, کسانی که سکانس های اکشن و بازی ها (به خصوص گدوت و میلر) را مورد ستایش قرار داده بودند. اما از داستان نویسندگی و پیستینگ و شخصیت هاش شرور ضعیف و استفاه بیش از حد از جلوه های ویژه کامپیوتری انتقاد شدید شده بود. همچنین تنی که فیلم داشت با نظرات دو قطبی رو به رو شده بود و بعضی ها بر ای عقیده بودند, نسبت به دیگر فیلم های دنیای سینمای دی سی دارای تن مختصرتری بود. همان طوری که اعلام شد کار نوشتن موسیقی متن فیلم لیگ عدالت کاری از دنی الفمن بوده است.

 

مختصری درباره موسیقی متن فیلم لیگ عدالت

در مارچ ۲۰۱۶ , هانس زیمر کسی که آهنگسازی موسیقی متن خارق العاده فیلم های Man of Steel و Batman v Superman: Dawn of Justice را انجام داده بود. به طور رسمی اعلام کرد “به طور رسمی از آهنگسازی موسیقی فیلم های ابرقهرمانی کناره گیری کرده است” اگرچه در سال ۲۰۱۹ آهنگسازی جدیدترین قسمت سری فیلم های مردان ایکس یعنی فیلم X-Men: Dark Phoenix را انجام داد.

 

جانکی ایکس ال, اهنگساز بزرگی که در پروژه Batman v Superman: Dawn of Justice همکاری داشت برای آهنگسازی فیلم Justice League انتخاب شد. در جون ۲۰۱۷ , دنی الفمن اعلام شد جایگزین جانکی ایکس ال شده است. قبل از این پروژه دنی الفمن آهنگسازی فیلم های بتمن و بازگشت بتمن و همچنین موسیقی تم Batman: The Animated Series را انجام داده بود. الفمن از موسیقی تم ۱۹۸۹ فیلم بتمن استفاده کرده بود و موسیقی تم سوپرمن جان ویلیامز هم در لحظه تاریک و پیچیده ای مورد استفاده قرار گرفت.

لیبل WaterTower Music در تاریخ ۱۰ نوامبر ۲۰۱۷ , البوم دیجیتال فیلم را منتشر کرد

و اعلام شد که نسخه فیزیکی در تاریخ ۸ دسامبر منتشر خواهد شد. دانلود موسیقی متن فیلم لیگ عدالت را از دست ندهید.

 

 

باکس آفیس و واکنش منتقدین

فیلم لیگ عدالت در آمریکا و کانادا موفق به فروش ۲۲۹ میلیون دلاری شد

و در بقیه مناطق ۴۲۸ میلیون دلار فروش کرد.

به طور کلی مجموع فروش خود را در سطح جهانی به رقم ۶۵۷٫۹ میلیون دلار رساند.

این درحالی است که بودجه تولیدی فیلم ۳۰۰ میلیون دلار بوده است.

هفته ابتدایی اکران خودش را در سطح جهانی با ۲۷۸٫۸ میلیون دلار فروش پشت سرگذاشت

که ۲۴امین فیلم پرفروش هفته ابتدایی همه دوران ها عنوان گرفت.

برای اینکه دخل و خرج فیلم برابر شود میبایست فروش ۷۵۰ میلیون دلاری میداشت,

طبق گفته مجله ددلاین هالیوود استودیو ضرر ۶۰ میلیون دلاری سر این قضیه متحمل شده است.

در آمریکا و کانادا از ۴۰۵۱ سالن سینمایی که در اختیار داشت (۴۰۰ سالن سینمای آی مکس بوده است) ۱۱۰ تا ۱۲۰ میلیون دلار در هفته اول فروش کرد. ۱۳ میلیون دلار آن در پیش نمایش پنج شنبه شب بوده است. این درحالی است که فیلم زن شگفت انگیز پیش نمایش روز اول پنج شنبه شب اکرانش را با ۱۱ میلیون دلار فروش پشت سر گذاشته است.

در ادامه روز اول اکرانش را با فروش ۹۳٫۸ میلیون دلاری پشت سر گذاشت.

 

بر اساس وب سایت “Rotten Tomatoes” از ۳۸۷ نقدی که از فیلم انجام شده است

با ۴۰ درصد نظر مثبت رو به رو شده است و امتیاز ۵٫۲۶ از ۱۰ را دریافت کرده است.

بر اساس وب سایت “Metacritic” از ۵۲ نقد انجام شده با امتیاز ۴۵ از ۱۰۰ رو به رو شده.

 

نقد اختصاصی فیلم لیگ عدالت

لیگ عدالت فیلمی که بعد از انتظارات بسیار بالاخره از راه رسید و در آن کاراکترهای محبوبی از جمله بتمن و واندر وومن و فلش و سایبورگ و آکوامن در آن حضور دارند. آنها در کنار هم قرار میگیرند تا با استپن ولف مقابله کنند, ما تا به امروز فیلم هایی از جمله بتمن و واندر وومن را از دنیای سینمایی دی سی شاهد بودیم. اما این اولین بار است که یک نگاه درست و حسابی به کاراکترهای فلش و آکوامن و سایبورگ داریم.

 

همان طوری که همه باخبر هستید فیلم Justice League مشکلات تولیدی بسیاری را پشت سرگذاشته است, دختر زک اسنایدر با نهایت تاسف خودکشی کرد و او مجبور شد از تولید فیلم دور شود, در ادامه جاس ویدن وارد مراحل تولید شد و فیلمبرداری های مجدد گسترده ای را انجام داد و نویسندگی های مجددی را هم انجام داد. در اون موقع هنری کویل بر روی پروژه ماموریت غیرممکن ۶ کار میکرد و سبیل داشت و در تمامی فیلمبرداری های مجدد به صورت دیجیتال این سبیل ها از روی صورت او برداشته شد. فیلمبرداری های مجدد و نویسندگی های مجدد یک جورایی کاری عادی در هالیوود شده است (اشاره به فیلم های جوخه انتحاری و جنگ جهانی زد ….).

 

 

خانه » ترانه جدید » دانلود آلبوم اکشن موسیقی متن فیلم لیگ عدالت (Justice League)
0
0
اشتراک

نظرات کاربران

نظرات بعد از تایید نمایش داده میشود
اولین نفر باشید که در مورد این موزیک نظر ارسال میکنید
00:00
00:00
00:00
لیست پخش
دانلود