جهت پخش سراسری اثر در رسانه معتبر مای آونگ موزیک و دیگر سایت ها با شماره 09338997326 تماس بگیرید

نظرات کاربران

نظرات بعد از تایید نمایش داده میشود
  • ابي ۳۱ فروردین ۱۳۹۵

    خیلی خیلی ضعیف و چرت بود واقعا از حمید عسگری بعید بود همچین آلبوم ضعیفی بده بیرون واقعا متاسفم افت شدید بدجوری ناامید شدم با این آلبوم از این ۹ تراک فقط تراک۴ توقع و تراک رویا هم که قبلا داده بود بیرون بد نبود بقیه از دم چرت اصلا قابل مقایسه با آلبوم از عشق نبود، هرچی آلبوم از عشق زیبا آلبوم دیوونه وار مزخرف واقعا متاسفم

    • Mohammad در پاسخ به ابي ۴ اردیبهشت ۱۳۹۵

      بعد از آلبوم کما ۱ این بهترین آلبومی بود که از حمید عسکری شنیدم، ترک‌های دیوونه‌وار، اصرار و نفرین فوق‌العاده هستند. به نظرم حمید عسکری تو این سه ترک به سلیقه‌ی طرفداران کما ۱ احترام گذاشته چیزی که در آلبوم‌های قبلی به شدت ازش دور شده بود. بعد از مدت‌ها آلبومی شنیدم که روزی چند بار گوش میدم.

    • هانی در پاسخ به ابي ۴ اردیبهشت ۱۳۹۵

      من از طرفداران قدیمی حمید عسکری هستم و تقریبا تمام آهنگ‌هاشو شنیدم، ولی بعد از کما ۱ هیچ آلبومشو نپسندیدم، وقتی شنیدم آلبوم دیوونه وار قراراه بیاد هیچ امیدی به این آلبوم هم نداشتم ولی وقتی آهنگ‌ها رو شنیدم حسابی جا خوردم، واقعا آلبوم متفاوتی بود بخصوص آهنگ‌های اصرار- دیوونه وار- وای از عشق و توقع ترانه‌ها، آهنگ و تنظیم این آلبوم واقعا عالی هست.

  • mohsen ۳ اردیبهشت ۱۳۹۵

    حیف پولی که رفتم البوم خریدم خیلی البوم ضعیفی بود از اقای عسکری بعید بود باید منتظر البوم گروه سون بود

  • shadmehr ۴ اردیبهشت ۱۳۹۵

    من از طرفداران دو‌آتیشه شادمهر عقیلی هستم و صدای حمید عسکری رو هم دوست دارم، کارهایی اول حمید عسکری خیلی به دل مینشست ولی این اواخر کارهاش طوری بود که نمیشد بیشتر از ۲-۳ بار گوش داد اما این آلبوم رو از روزی که وارد بازار شده دارم گوش میدم. شباهت صدای حمید به شادمهر رو هم باید به حساب استعداد ذاتی و بخشی رو هم احترام به هوادارن کما ۱ دونست هرچند که حمید عسکری شباهت صرف به شادمهر نیست و صدای خودشو هم داره و ی جورایی کسی که ۱۰ سال در سطح اول موسیقی پاپ کشور کار کرده و کلی آلبوم و طرفدار داره مسلما خودش صاحب سبک و امضاء هست، پس به نظرم دلیلی نداره بعضی‌ها از شباهت صدای حمید به شادمهر انتقاد کنند.

00:00
00:00
00:00
لیست پخش
دانلود