جهت پخش سراسری اثر در رسانه معتبر مای آونگ موزیک و دیگر سایت ها با شماره 09338997326 تماس بگیرید

دانلود آهنگ های سریال بازی مرکب Squad game

  • آهنگ ایرانی (آرشیو) ، دانلود آلبوم جدید
  • /
  • 19 اکتبر 2021
  • /
  • 1 نظر

آهنگ سریال بازی مرکب

آهنگ فیلم بازی مرکب
چرا سریال بازی مرکب ؟

این روزها همه جا صحبت از «بازی مرکب» است. در این پست به دنبال نقد سریال «بازی مرکب»نیستم، به دنبال چرایی محبوبیت «بازی مرکب» هستم.

«بازی مرکب» در حالی به عنوان یک سریال غیرانگلیسی، محبوب ترین سریال جهان شده است که دو سال قبل فیلم «انگل» کره جنوبی، نه فقط اسکار بهترین فیلم غیر انگلیسی زبان که برای اولین بار برای یک فیلم غیر انگلیسی، اسکار بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و بهترین فیلمنامه بخش اصلی اسکار را هم دریافت کرد. چند سال قبلتر از آن موزیک ویدیو «گنگام استایل» پر بازدیدترین ویدیو جهان شد و این روزها گروه موسیقی BTS کره‌جنوبی اینقدر محبوب شده است که در مجمع عمومی سازمان ملل اجرا داشته است.

اما دلیل این نفوذ فرهنگی چیست؟ دلیل اینکه دیکشنری آکسفورد به تازگی بیست و شش کلمه با ریشه کره‌ای را به زبان انگلیسی اضافه کرده است، چیست؟ ریشه این موفقیت مستمر را فقط در اقتصاد جستجو کنید.

بر اساس یک تحقیق، امروزه در بیش از هفتاد درصد خانه های جهان حداقل یک محصول یا برند کره‌‌ای (سامسونگ، ال جی، هیوندای،کیا و‌ …) وجود دارد و این یعنی کشوری که در ده ۱۹۶۰ جزء فقیرترین کشور جهان بود، امروزه به دهمین اقتصاد بزرگ جهان تبدیل شده و نفوذ عمیق اقتصادی، صنعتی و برندهایش در زندگی مردم جهان، عملا زمینه نفوذ فرهنگیش را فراهم کرده است..

خانه » ترانه جدید » دانلود آلبوم جدید » دانلود آهنگ های سریال بازی مرکب Squad game
0
0
اشتراک

نظرات کاربران

نظرات بعد از تایید نمایش داده میشود
  • ناشناس 9 ژوئن 2022

    Hellllooooooooooooooooooooooooo??????

00:00
00:00
00:00
لیست پخش
دانلود