جهت پخش سراسری اثر در رسانه معتبر مای آونگ موزیک و دیگر سایت ها با شماره 09338997326 تماس بگیرید

دانلود سریال ایرانی کلاه قرمزی ۱۳۹۷

  • ترانه جدید
  • /
  • 24 فوریه 2018
  • /
  • 0 نظر

دانلود سریال ایرانی کلاه قرمزی ۱۳۹۷

دانلود سریال جدیدکلاه قرمزی ۱۳۹۷” با دو کیفیت عالی و متوسط

سریال کلاه قرمزی ۱۳۹۷ را برای اولین بار میتوانید با لینک مستقیم از مووی مای آونگ موزیک دانلود کنید.

توجه : در صورت نارضایتی صاحب اثر لینک سریال کلاه قرمزی ۱۳۹۷ حذف می شود.

قسمت ۱ سریال کلاه قرمزی ۱۳۹۷ اضافه شد.

بزودی . . .

دانلود کلاه قرمزی 97

سریال کلاه قرمزی ۱۳۹۷ را از مووی مای آونگ موزیک رایگان دانلود کنید.

دانلود سریال ایرانی کلاه قرمزی ۱۳۹۷

کلاه قرمزی ۹۷ – Kolah Ghermezi 97

نویسنده: حمید جبلی | کارگردان: ایرج تهماسب

سال ساخت: ۹۷-۹۵ | پخش: ۹۷ |

مهمان های سریال کلاه قرمزی ۹۷

به زودی اعلام می شود.

خبرهای جدید از کلاه قرمزی ۹۷

کلاه قرمزی» ویژه نوروز ۹۶ کلید خورد. / ۳۰ بهمن ۹۵

 ایرج تهماسب: امسال ادای دینی به مرحوم دنیا فنی زاده عروسک گردان کلاه قرمزی خواهیم داشت. حضور شخصیت کلاه قرمزی در سری جدید مشخص نیست! عروسک های تازه افزوده شدند.

منتفی شدن قطعی پخش کلاه قرمزی در نوروز ۹۶

بعد از اظهارات محمدرضا جعفری جلوه، مدیر شبکه‌‌ی دو، در زیادخواهی سازندگان مجموعه‌ی «کلاه قرمزی» حمیدرضا مدرسی، تهیه‌کننده‌‌ی این مجموعه، در نامه‌ای با لحن تند پاسخ او را داد. نامه‌ای که نشان می‌دهد اختلاف‌ها بر سر این مجموعه بالا گرفته و بالاخره بعد از حرف و حدیث‌های فراوان مشخص می‌کند که امسال نباید منتظر پخش این مجموعه‌ی پرطرفدار از شبکه‌ی دو باشیم.

بخشی از نامه‌ حمید مدرسی:

«ذکر جنابعالی به زیاده‌خواهی تولید‌کنندگان مجموعه‌ کلاه قرمزی در سال‌ های گذشته توهین و تهمتی بود به د ه‌ها کارشناس محترم سیما که اغلب این عزیزان همچنان در جای جای سیما فعالیت دارند که در این زمینه قطعا پاسخگو خواهید بود. زیر پا گذاشتن امضا و تعهدات قبلی مدیران محترم سیما که خالصانه‌ تر از شما خدمت کردند و در بدتر از این شرایط مالی که گریبانگیر سیما شده به بهترین شکل و فراخوان هنرمندان سینما و تلویزیون در تولیدات سیما و پرشدن آنتنی با محتوای جذاب و جذب حداکثری بینندگان عمل نمودند و هنوز از یادها نرفته است.

فرار هنرمندان و اضافه کنیم به این فهرست گوشه‌نشینی جمع کثیری از هنرمندان به نام از سیما، مدیون همین نگاه تحجرآمیز جنابعالی به هنر و هنرمند است. امروزه کمتر تهیه کننده و کارگردانی است که با آرزوی پخش تیزر اثرش از شبکه‌ی بی‌محتوای جم فکر نکند. بی‌تدبیری در حوزه‌ی مدیریت حداقل در تجربه اینجانب با جنابعالی چیزی به جز ایجاد بی‌اعتمادی و دور شدن از مردم و از سوی دیگر از طریق آنتن ملی سیما به مردم آدرس غلط و دروغ گفتن را صواب می‌دانید یا غیر صواب؟ چهار بار اعلام رسمی از آنتن سیما و رسانه‌ها توسط جنابعالی و شبکه دو مبنی بر پخش جدید کلاه قرمزی ۹۶ با ریز اطلاعات جدید عروسک‌های جدید و غیره بدون هیچ‌گونه توافق و مکتوبی صواب می‌دانید یا غیر صواب؟»

زمان پخش قطعی کلاه قرمزی

پخش سری جدید «کلاه قرمزی» نوروز ۹۷ از شبکه دو . سری جدید مجموعه “کلاه قرمزی” به کارگردانی ایرج تهماسب، نوروز امسال پخش می شود. این برنامه که سال گذشته بعد از حواشی فراوان سرانجام پخش نشد امسال قرار است در نوروز ۹۷ روی آنتن برود. این مجموعه در ۱۵ قسمت پخش می شود.

عکس های کلاه قرمزی ۹۷

دانلود کلاه قرمزی 97

دانلود کلاه قرمزی 97

خانه » ترانه جدید » دانلود سریال ایرانی کلاه قرمزی ۱۳۹۷
0
0
اشتراک

نظرات کاربران

نظرات بعد از تایید نمایش داده میشود
اولین نفر باشید که در مورد این موزیک نظر ارسال میکنید
00:00
00:00
00:00
لیست پخش
دانلود