جهت پخش سراسری اثر در رسانه معتبر مای آونگ موزیک و دیگر سایت ها با شماره 09338997326 تماس بگیرید

سینا حجازی: ببخشید عزیزم غم نوستالژی همه آدم‌های دنیاست

  • ترانه جدید
  • /
  • ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵
  • /
  • ۰ نظر

جدید‌ترین اثر سینا حجازی در فضای مجازی منتشر شد.

https://myavangmusic.com/wp-content/uploads/2016/05/Sina-Hejazi.jpg

 

سینا حجازی که در سال ۹۴ نخستین آلبوم رسمی خود به نام «رویا» را ورانه بازار موسیقی کشور کرده است، جدید‌ترین تک قطعه خود را به نام «ببخشید عزیزم» را با موسیقی و ترانه‌ای از خودش منتشر و در اختیار دوستدارانش قرار داد.

این خواننده در حالی با حضور نوازندگانی چون بهزاد حسن‌زاده، داریوش بیژنی و آوای زیر صدای سارا اسلامی قطعه جدید خود را منتشر کرده است که درباره این اثر معتقد است: «قطعه «ببخشید عزیزم» غم نوستالژی همه آدم‌های دنیاست که فقط می‌خواهند شبیه خودشان باشند و نه هیچکس دیگری.»

او پیش از این نیز درباره فضای آثاری که ارائه می‌دهد نیز گفته بود: «دغدغه من بیشتر ترانه‌های اجتماعی است تا ترانه‌های عاشقانه. ترانه‌هایی که من اجرا می‌کنم یک نوع ترانهٔ کمدی – تراژدی است. من خودم مثل ریتم موسیقی‌هایم که شاد هستند آدم شادی هستم. موسیقی که من کار می‌کنم بر اساس سبک رِگِه است که یک نوع از سبک‌های موسیقی است. این سبک از موسیقی مربوط به امریکای جنوبی‌ست و روی ضد ضربه‌ها تاکید می‌کند و تاکید روی ضد ضربه‌ها باعث می‌شود که حالت شادی ایجاد کند و بیشتر مضامینش اجتماعی است. ترانه‌های موسیقی رِگِه بیشتر مضامین و موضوعاتی اجتماعی دارند.»

 

خانه » ترانه جدید » سینا حجازی: ببخشید عزیزم غم نوستالژی همه آدم‌های دنیاست
0
0
اشتراک

نظرات کاربران

نظرات بعد از تایید نمایش داده میشود
اولین نفر باشید که در مورد این موزیک نظر ارسال میکنید
00:00
00:00
00:00
لیست پخش
دانلود