جهت پخش سراسری اثر در رسانه معتبر مای آونگ موزیک و دیگر سایت ها با شماره 09338997326 تماس بگیرید

موسیقی متن فیلم انتقام جویان The Avengers

  • دانلود آهنگ بیکلام
  • /
  • 31 دسامبر 2020
  • /
  • 0 نظر

موسیقی متن فیلم انتقام جویان The Avengers

موسیقی متن فیلم انتقام جویان

اینبار با مجموعه کامل آهنگ ها و موسیقی متن انتقام جویان (اونجرز – Avengers) از قسمت اول تا آخر (۴ فیلم انتقام جویان) در خدمتتون هستیم و آلبوم فعلی مربوط به آلبوم موسیقی اولین فیلم این مجموعه، موسیقی متن فیلم انتقام جویان  (انتقام جویان ۱ – The Avengers) شامل ۹۸ قطعه موزیک (بصورت کامل) است که توسط آهنگساز و رهبر ارکستر مشهور اهل آمریکا، آلن سیلوستری (Alan Silvestri) ساخته و در سال ۲۰۱۲ منتشر شده است.

انتقام ‌جویان یا The Avengers فیلمی تخیلی و ابرقهرمانانه آمریکایی است که توسط شرکت‌ های مارول استودیوز و والت دیزنی پیکچرز در سال ۲۰۱۲ ساخته شده ‌است، این فیلم بر اساس سری کتاب ‌های کامیک انتقام‌ جویان بوده و ششمین کار مستقل استودیوی مارول است. جاس ویدون (Joss Whedon) نویسندگی و کارگردانی فیلم را بر عهده داشته و بازیگرانی از جمله رابرت داونی جونیور (Robert Downey Jr)، کریس ایوانز (Chris Evans)، مارک رافالو (Mark Ruffalo)، کریس همسورث (Chris Hemsworthاسکارلت جوهانسون (Scarlett Johansson)، ساموئل ال. جکسون (Samuel L. Jackson) و … در آن بازی کرده‌اند.

مجموعه فیلم های ابرقهرمانی انتقام جویان یا انتقام‌جویان ماروِل محصول سال های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۹ از پرفروش ترین و پرطرفدارترین های تاریخ سینما به حساب می آید که توسط مارول استودیوز (Marvel Studios) بر پایه شخصیت ‌های مارول کامیکس (Marvel Comics) ساخته و منتشر می‌شوند، این مجموعه جزئی از فیلم ‌های دنیای سینمایی مارول (Marvel Cinematic Universe) است که از سال ۲۰۰۷ تولید آنها آغاز شده است.

دنیای سینمایی مارول

فیلم‌ های دنیای سینمایی مارول مجموعه فیلم‌ های ابر قهرمانی هستند که توسط مارول استودیوز بر پایه شخصیت‌های مارول کامیکس ساخته و منتشر می‌شوند.

دنیای سینمایی مارول پرفروش‌ترین فرنچایز فیلم در کل تاریخ است و تاکنون توانسته بیش از ۲۲٫۵ میلیارد دلار در گیشه جهانی کسب کند.

کوین فایگی تهیه ‌کننده اصلی تمامی فیلم‌ های دنیای سینمای مارول بوده ‌است. آوی آراد تهیه‌ کننده دو فیلم منتشر شده در سال ۲۰۰۸ و گیل آن هرد تهیه ‌کننده هالک شگفت ‌انگیز بود.

مارول فیلم‌ هایش را به صورت دوره ‌ای و در قالب آن‌ چه آن را «فاز» می‌خواند، منتشر می‌کند.

انتقام جویان The Avengers

در این فیلم هیجان انگیز مانند دیگر فیلم های ابرقهرمانانه شاهد تقابل دو نیروی خیر و شر و تلاش هر یک از آنها برای تسلط بر دیگری در جهان هستیم. انتقام جویان داستان ابرقهرمانانی چون مرد آهنی، ثور، هالک شگفت انگیز، بیوه ی سیاه و کاپیتان آمریکا است که در تلاشند تا زمین را از تهدید نیرویی خبیث به نام لوکی پاک کنند.

پس از موفقیت بی نظیر این فیلم در گیشه، نسخه های بعدی آن ساخته شدند که هر کدام از آنها با استقبال فراوانی از سوی مخاطبین و منتقدین مواجه شدند و به این ترتیب انتقام جویان – عصر اولتران (Age of Ultron) در سال ۲۰۱۵، انتقام جویان – جنگ ابدیت (Infinity War) در سال ۲۰۱۸ و انتقام جویان – پایان بازی (End Game) در سال ۲۰۱۹ اکران شدند.

از مهمترین افتخارات فیلم انتقام جویان می توان به نامزدی دریافت جوایز اسکار و بفتا در بخش جلوه های ویژه تصویری در سال ۲۰۱۳ اشاره کرد.

انتقام جویان با فروش بیش از ۱/۵ میلیارد دلار در سراسر جهان به پرفروش‌ترین فیلم ۲۰۱۲، سومین فیلم پرفروش ابرقهرمانی و هشتمین فیلم پرفروش تمام ادوار تاریخ سینما تبدیل شد.

موسیقی فیلم انتقام جویان The Avengers

سیلوستری آهنگساز خوش قریحه آمریکایی ساخت موسیقی متن این فیلم را به کمک ارکستر سمفونیک لندن در انگلستان به انجام رسانده است. موزیک حماسی و ارکسترال این اثر، انتقام جویان را به یکی از زیباترین و ماندگارترین تم های موسیقی متن فیلم های ابرقهرمانانه بدل ساخته و حتی منتقدین زیادی را به تحسین واداشته است.

نظر سیلوستری آهنگساز اثر درباره ی ساخت آهنگ فیلم انتقام جویان:

در فیلم هایی که من کار کرده ام ستاره های زیادی نقش آفرینی کرده اند و قطعا در این فیلمها کاراکترها و شخصیت های آن از نظر درجه اهمیت، هم وزن و یکسان بوده اند. اما این فیلم از این نظر که هر کدام از کاراکترها دنیای خودشان را دارند، در موقعیت متفاوتی است. اینکه راهی بیابی تا به هر کدام از آنها وزن و توجه مورد نیازشان را بدهی بسیار چالشی و دشوار است در عین حال این فیلم تجمع شخصیت هایی است که در کنار یکدیگر گروه انتقام جویان را تشکیل می دهند.

به طور کلی آهنگ های فیلم The Avengers روح شنونده را با خود همراه می سازد. هیجان، انرژی و تکاپوی این آهنگها هر لحظه شما را با صحنه های دیدنی فیلم درگیر می کند و قلبتان را به جنبش در می آورد.

 

 

اطلاعات بیشتر
آهنگساز (Artist) Alan Silvestri
آلبوم (Album) The Avengers (Complete)
سبک (Genre) Soundtrack
سال انتشار (Release) ۲۰۱۲
حجم (Size) ۱۳۷٫۷MB, 318.9MB
کیفیت (Quality) ۱۲۸Kbps, 320Kbps
فرمت (Format) mp3
تعداد قطعات (Total Tracks) ۹۸
خانه » ترانه جدید » دانلود آهنگ بیکلام » موسیقی متن فیلم انتقام جویان The Avengers
0
0
اشتراک

نظرات کاربران

نظرات بعد از تایید نمایش داده میشود
اولین نفر باشید که در مورد این موزیک نظر ارسال میکنید
00:00
00:00
00:00
لیست پخش
دانلود