جهت پخش سراسری اثر در رسانه معتبر مای آونگ موزیک و دیگر سایت ها با شماره 09338997326 تماس بگیرید

آلبوم عجیب موسیقی متن فیلم ویواریوم (Vivarium)

  • دانلود آلبوم جدید
  • /
  • 26 آوریل 2020
  • /
  • 0 نظر

آلبوم عجیب موسیقی متن فیلم ویواریوم (Vivarium)

آلبوم عجیب موسیقی متن فیلم ویواریوم (Vivarium) اثری از کریستین ایدنیس اندرسون (Kristian Eidnes Andersen)

معرفی فیلم ویواریوم

ویواریوم یک فیلم هیجان انگیز علمی تخیلی ۲۰۱۹ به کارگردانی لورکان فینگان است ، از داستانی توسط فینگان و گرت شانلی. این فیلم با همکاری بین المللی بین ایرلند ، دانمارک و بلژیک ، ایموژن پوتز و جسی آیزنبرگ را بازی می کند.

این فیلم نخستین نمایش جهانی خود را در جشنواره فیلم کن در تاریخ ۱۸ مه ۲۰۱۹ برگزار کرد. این فیلم در ۲۷ مارس ۲۰۲۰ توسط Vertigo Releasing در ایرلند منتشر شد.

 

تولید

در ماه مه سال ۲۰۱۸ ، اعلام شد جسی آیزنبرگ و ایموژن پوتز به بازیگران این فیلم پیوسته بودند ، با این کار لورکان فینگان از فیلمنامه ای که او نوشت ، کارگردانی کرد.

این فیلم در نقاط مختلف بین بلژیک و ایرلند فیلمبرداری شده است. پیش از این ، به استودیوهای آردمور ، ویکلو ، ایرلند بروید.

Vivarium یک محصول مشترک ایرلندی-دانمارکی و بلژیکی است.

 

موضوع

این فیلم با یک کلیپ کوتاه باز می شود که نشان دهنده چرخه زندگی انگلی Cuckoos است ، که تخم های خود را در لانه پرندگان دیگر می گذارند. فاخته پس از برداشت ، جوان پرنده مادر را از لانه بیرون می آورد و سپس توسط مادر جانشین تمایل پیدا می کند. با پایان کلیپ فاخته مزاحم بزرگتر از پرنده مادر است ، با طمع و خوردن تمام آنچه را که باید ارائه دهد.

زن و شوهر جوان تام و Gemma مایل به خرید خانه هستند. آنها از یک مأمور املاک و عجیب مارتین دیدن می کنند ، که از آنها می گوید توسعه جدیدی به نام Yonder را نشان می دهد. Gemma و Tom با مارتین به خانه می روند و در آنجا خانه های حومه ای یکسان هستند. مکان ساکت ، خالی و دنیای دیگری است. مارتین به زن و شوهر اطراف خانه شماره ۹ نشان می دهد و سپس ناپدید می شود. Gemma و Tom تلاش می کنند Yonder را ترک کنند ، اما گم می شوند. هر مسیر آنها را به شماره ۹ برگرداند. سرانجام ماشین از سوخت خارج می شود و آنها تصمیم می گیرند شب را در آنجا بمانند

 

 

بعد از گذشت زمان بیشتر ، Gemma و Tom ضعیف تر شدند. پسر به بزرگسالی رسیده است و Gemma و Tom با ترس از او دوباره متحد می شوند. پسر هر روز از خانه خارج می شود و Gemma و Tom نمی دانند که کجا می رود. هنگام حفاری ، تام جسد پژمرده در کیسه بدن پیدا می کند و پس از آن ، تا حد مرگ تضعیف می شود. Gemma پسران را یاری می کند تا کمک کند و او یک کیسه بدن برای آنها فراهم می کند. تام می میرد و در سوراخ فرو می رود. یک Gemma انتقام جویانه سعی می کند پسر را به قتل برساند ، اما فقط قبل از فرار در یک راهرو عجیب و غریب و زیر زمینی ، او را مجروح می کند. Gemma در خانه های موازی جایی که سایر زوج های جوان زندگی می کنند ، دچار ناامیدی مشابه می شوند. Gemma سپس به شماره ۹ برگشته است. بعد از یک عمل نهایی مخالفت کلامی ، Gemma می میرد. پسر او را با تام در سوراخ دفن می کند و یوندر را ترک می کند. او بعداً یک نماینده املاک و دارایی جایگزین مارتین شد که چرخه زندگی خود را به پایان رسانده است. مارتین جدید قبل از به دست آوردن مقام جدید خود ، بدن پیشینیان خود را جمع می کند و آن را درون یک کابینت تشکیل پرونده قرار می دهد. این فیلم با راه رفتن یک زن و شوهر جدید در مطب به پایان می رسد و مارتین برای خوش آمدگویی با آنها بلند می شود و یک دور از چرخه زندگی انگلی موجودات را نتیجه می دهد ، دقیقاً مثل فاخته.

 

خانه » ترانه جدید » دانلود آلبوم جدید » آلبوم عجیب موسیقی متن فیلم ویواریوم (Vivarium)
1
0
اشتراک

نظرات کاربران

نظرات بعد از تایید نمایش داده میشود
اولین نفر باشید که در مورد این موزیک نظر ارسال میکنید
00:00
00:00
00:00
لیست پخش
دانلود